INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable: Cristina Mèrida Sanou
Finalitat
Utilitzem les seves dades entre altres finalitats per a gestionar la contractació de productes i serveis, atendre les seves consultes així com per a, si és el cas, enviar-li comunicacions personalitzades.
Legitimació
La legitimació per al tractament de les seves dades resideix en el seu consentiment.
Destinataris
Les seves dades seran tractades per tercers col·laboradors que treballen amb nosaltres ja estiguin situats dins o fora de la Unió Europea.
Drets
Té dret a accedir, rectificar, suprimir, oposar-se, limitar i sol·licitar la portabilitat de les seves dades personals.
Informació addicional
Pot consultar informació addicional i detallada sobre com gestionem les seves dades personals i els drets dels quals disposa consultant el text complet de la Política de Privacitat que segueix a continuació així com la Política de Cookies.
—————
INFORMACIÓ ADDICIONAL SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Cristina Mèrida Sanou (d’ara endavant “la Companyia”) es compromet en qualitat de Responsable del tractament de les seves dades personals a adoptar les mesures tècniques i organitzatives necessàries a fi de garantir que el tractament de les seves dades és conforme amb les disposicions del Reglament (UE) 2016/679 (d’ara endavant “RGPD”) i la Llei orgànica 3/2018.
La Companyia tracta les seves dades personals de manera lícita i lleial assegurant que aquests reben la protecció adequada i que no són objecte d’utilització indeguda. Així mateix, la voluntat de la Companyia és la de ser transparent en l’àmbit de la gestió de les dades personals dels seus clients i usuaris posant a la disposició dels anteriors tota la informació necessària sobre la recopilació i tractament de les seves dades.
L’objectiu de la Política de Privacitat és informar-lo sobre qui tractarà les seves dades personals, per què recollim aquestes dades, durant quant temps conservarem les dades recollides, a qui els cedirem i quins són els seus drets en el present àmbit.
En facilitar-nos la seva informació personal i utilitzar el nostre Lloc web, entenem que ha llegit i comprès la informació en matèria de protecció de dades de caràcter personal exposada en la present Política de Privacitat i en la Política de Cookies.
QUI ÉS EL RESPONSABLE DEL TRACTAMENT DE LES SEVES DADES?
El Responsable del tractament de les seves dades personals és:
Denominació social: Cristina Mèrida Sanou
N.I.F: 46684274R
Telèfon: 662 51 46 32
Adreça postal: *Carrer Enric Prat de la Riba 24 local 5 808760 Martorell
Correu electrònic: info@farmacialasinia.es
AMB QUINA FINALITAT TRACTEM LES SEVES DADES PERSONALS?
Depenent dels productes, serveis o funcionalitats sol·licitats pels clients i usuaris, la Companyia necessitarà tractar amb unes dades o altres que en general seran els següents:
- Dades identificatives i de contacte: nom, cognoms, telèfon de contacte, Curriculum vitae, adreça postal, correu electrònic i DNI, entre altres;
- Dades recollides automàticament: en interactuar amb el nostre Lloc web, certs dades de navegació es recopilen automàticament. Aquesta informació es recapta a través de cookies, la regulació de les quals queda detallada en la Política de Cookies de la Companyia;
- La informació que podem recollir automàticament fa referència a la seva utilització del nostre Lloc web i als dispositius que utilitza per a accedir i interactuar amb aquest. Alguns de les dades que recopilem són: l’adreça IP del dispositiu que està usant, el programa de navegació que utilitza, el seu sistema operatiu, la data i hora de l’accés al Lloc web, l’adreça d’Internet de la web per la qual va accedir al nostre Lloc web, dades de geolocalització, informació sobre les pàgines visitades per l’usuari dins del Lloc web i el temps de navegació en cada pàgina;
- Dades sobre els seus gustos i preferències personals.
Les dades personals recopilades són tractats per a les següents finalitats:
- Gestionar la contractació dels productes i serveis oferts per la Companyia: poder proporcionar-li el producte o servei que sol·liciti, poder operar el nostre negoci a nivell intern (en termes de comptabilitat, auditoria i altres funcions internes) i gestionar el pagament dels productes i serveis;
- Consultes i sol·licituds de propostes remeses a través de formularis: Participacions en blog mitjançant comentaris, participacions en xarxes socials com Facebook, Instagram, Whatsapp, *envio de Currículums i Cartes de presentació.
- Anàlisi de la qualitat: realitzar enquestes sobre la satisfacció dels clients i usuaris en relació amb la qualitat dels productes i serveis oferts per la Companyia;
- Atenció a clients i usuaris: canalitzar i atendre les seves sol·licituds, consultes i reclamacions per a la seva gestió i resolució;
- Accions publicitàries i de màrqueting: inclou principalment la personalització dels serveis que oferim i el fer recomanacions en funció de la interacció amb la Companyia a través del seu lloc web (p. ex.: sobre la base de l’historial de compra i navegació). En cas que vostè ens presti el seu consentiment, les seves dades personals seran utilitzats per a remetre-li periòdicament informació sobre nous productes que puguin resultar del seu interès i oferir-li promocions;
- Curriculum vitae: la possibilitat d’incloure el curriculum vitae per a formar part dels professionals de la farmàcia.
- Millorar l’experiència de l’usuari en el Lloc web: realitzar estudis analítics i estadístics sobre com els usuaris naveguen pel Lloc web de la Companyia.
QUINA ÉS LA LEGITIMACIÓ PER AL TRACTAMENT DE LES SEVES DADES?
La base legal que ens permet tractar les seves dades personals depèn de la finalitat per a la qual els tractem tal com es detalla a continuació:
- Gestionar la contractació dels productes i serveis oferts per la Companyia. El tractament de les seves dades és necessari per a la correcta celebració i l’adequat desenvolupament de la relació contractual amb la Companyia. La legitimació del tractament de les seves dades també resideix en el seu propi consentiment (en decidir contractar els nostres productes o serveis) i en l’interès legítim de la Companyia per a realitzar les comprovacions pertinents a fi d’identificar i prevenir possibles fraus, així com per motius de seguretat;
- Anàlisi de la qualitat. La legitimació del tractament de les seves dades resideix en l’interès legítim de la Companyia per a analitzar el grau de satisfacció dels clients i usuaris a l’efecte de poder oferir-los productes i serveis de la millor qualitat;
- Atenció a usuaris i clients. La legitimació del tractament de les seves dades resideix en l’interès legítim de la Companyia per a atendre les seves sol·licituds i reclamacions per a poder atendre-li adequadament i resoldre les seves peticions. Quan es tracti de supòsits de reclamacions o incidències relacionades amb el producte o servei adquirit, el tractament de les seves dades resulta necessari perquè la Companyia pugui complir amb les obligacions contractuals. En cas de consultes relacionades amb l’exercici dels seus drets reconeguts legalment en matèria de protecció de dades, la Companyia requereix el tractament de les seves dades per a complir amb les obligacions legals que la vinculen en el present àmbit;
- Accions publicitàries i de màrqueting. La base legal per a tractar les seves dades amb finalitats publicitàries i de màrqueting és el consentiment que ens presta per a l’enviament de comunicacions comercials (podent ser personalitzades) i l’interès legítim de la Companyia per a enviar-li comunicacions similars a aquells serveis o productes contractats en el passat o pels quals hagués mostrat interès.
- Curriculum vitae: la base legal del tractament és el consentiment que ens presta el candidat per a poder accedir al curriculum vitae.
Recordi que si ens has prestat el seu consentiment per al tractament de les seves dades per a qualsevol finalitat, té dret a retirar-ho en qualsevol moment.
- Millorar l’experiència de l’usuari en el Lloc web. La legitimació del tractament de les seves dades resideix en l’interès legítim de la Companyia per a conèixer el grau de satisfacció dels usuaris i adoptar les mesures correctores oportunes per a millorar la qualitat dels nostres serveis.
DURANT QUANT TEMPS CONSERVAREM LES SEVES DADES?
Les seves dades personals seran degudament conservats durant el temps imprescindible per a poder ser utilitzats segons la finalitat per la qual van ser recaptats.
Les dades personals s’emmagatzemaran aplicant les mesures de seguretat idònies per a garantir la seva exactitud i integritat mentre que el seu tractament resulti necessari per al fi pel qual van ser recollits o mentre vostè no exerceixi el seu dret de supressió o limitació del tractament.
En aquests supòsits mantindrem bloquejada la seva informació personal sense donar-li cap tractament durant els terminis previstos legalment per a atendre eventuals responsabilitats i poder acreditar el compliment de les nostres obligacions legals i contractuals. Posteriorment la Companyia eliminarà definitivament les seves dades personals.
AMB QUI PODEM COMPARTIR LES SEVES DADES?
Les seves dades personals seran tractats per membres de la Companyia que actuen en nom de l’organització i en relació amb els quals s’han perfeccionat els corresponents contractes en els quals es recullen obligacions específiques de confidencialitat i de gestió diligent de dades personals conforme la legislació en el present àmbit.
En determinats casos a fi de poder complir amb les finalitats exposades en la present Política de Privacitat, la Companyia necessita compartir les seves dades personals amb altres companyies del Grup i amb els següents tercers:
- entitats financeres;
- proveïdors de serveis tecnològics i analítica;
- proveïdors i col·laboradors de serveis de logística, transport i lliurament i/o establiments col·laboradors d’aquests.;
- proveïdors de serveis relacionats amb atenció al client;
- proveïdors i col·laboradors de serveis relacionats amb màrqueting i publicitat;
- autoritats i organismes públics per a: atendre una ordre, citació o recerca judicial o per qualsevol altra causa requerida per llei; atendre possibles responsabilitats derivades del tractament de les dades personals; prevenir usos il·legals del nostre Lloc web o violacions de les polítiques del nostre Lloc web; fer front a reclamacions de tercers; contribuir a la prevenció i recerca de supòsits de frau, entre altres.
Aquests tercers col·laboradors únicament tenen accés a la informació personal necessària per a dur a terme els corresponents serveis i se’ls exigeix que no la utilitzin per a una altra finalitat diferent a la sol·licitada. La Companyia també exigeix a aquests tercers el mateix grau de protecció i confidencialitat que nosaltres apliquem en la gestió de la seva informació personal. Així mateix, tots ells estan subjectes a les obligacions previstes en els seus respectius contractes de tractament de dades perfeccionades amb la Companyia.
Determinats tercers col·laboradors es troben en països o territoris situats fora de la Unió Europea. En aquests casos, la Companyia els transfereix les seves dades conformement a les garanties exigides legalment per a aquesta mena de situacions:
- verifiquem si el tercer està situat en un país o territori que hagi estat declarat de nivell de protecció adequat per la Comissió Europea;
- mancant l’anterior, verifiquem si concorren alguna de les següents garanties:
- celebració d’un contracte que contingui clàusules tipus de protecció de dades aprovades per la Comissió Europea;
- implantació de normes corporatives vinculants aprovades per l’autoritat de control competent;
- l’adhesió del tercer a un Codi de Conducta o a mecanismes de certificació.;
- mancant l’anterior, per a realitzar la transferència de les seves dades li sol·licitem el seu consentiment exprés o sol·licitem l’autorització expressa de l’autoritat de control competent.
QUINS SÓN ELS SEUS DRETS?
Està legitimat per a exercitar els següents drets en relació amb el tractament de les seves dades personals:
- Accés (art. 15 RGPD): permet obtenir determinada informació sobre les finalitats per a les quals s’estan tractant les seves dades, els destinataris als quals es comuniquen o les categories de dades que estan sent tractats, entre altres.
- Rectificació (art. 16 RGPD): permet dirigir-se al Responsable del tractament per a modificar aquelles dades personals que fossin inexactes i per a completar els que fossin incomplets.
- Supressió (art. 17 RGPD): permet sol·licitar la supressió sense dilació indeguda de les seves dades personals que estiguin sent tractats pel Responsable.
- Limitació del tractament (art. 18 RGPD): permet obtenir del Responsable la limitació del tractament de les seves dades.
- Portabilitat (art. 20 RGPD): li permet rebre les seves dades personals o que els mateixos siguin enviats a un tercer en un format estructurat d’ús comú i lectura mecànica.
- Oposició (art. 21 RGPD): li permet oposar-se al tractament de les seves dades realitzat pel Responsable. No obstant això, només pot exercir aquest dret enfront de tractaments emparats per la base legítima d’un interès públic o un interès legítim del Responsable.
- Oposició al tractament automatitzat (art. 22 RGPD): li permet no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les seves dades, inclosa l’elaboració de perfils que produeixin efectes jurídics en vostè o l’afecti significativament de mode similar.
Com puc exercir els meus drets?
Per a poder exercir els seus drets en matèria de protecció de dades, la Companyia posa a la seva disposició els següents mitjans:
- Mitjançant sol·licitud escrita i signada dirigida a la Companyia indicant el motiu de la seva sol·licitud i el dret que desitja exercitar, havent d’adjuntar fotocòpia del DNI o document equivalent que acrediti la identitat del sol·licitant;
- Enviant formulari emplenat i signat, havent d’adjuntar fotocòpia del DNI o document equivalent que acrediti la identitat del sol·licitant a l’adreça de correu electrònic: info@farmacialasinia.es
A continuació es faciliten els formularis per a poder exercir els diferents drets:
Així mateix, té dret a dirigir-se a la corresponent autoritat de control competent en matèria de protecció de dades per a qualsevol reclamació derivada del tractament de les seves dades personals: l’Agència Espanyola de Protecció de Dades.
CANVIS EN LA POLÍTICA DE PRIVACITAT
La present Política de Privacitat està subjecta a revisió contínua per part de la Companyia, modificant-se sempre que resulti necessari a fi d’adaptar-la a l’actualitat legislativa de cada moment o a qualsevol variació en el nostre Lloc web.
Per això, li recomanem revisar periòdicament la Política de Privacitat per a mantenir-se informat sobre qualsevol novetat relacionada amb el tractament de les seves dades personals.